marți, 17 noiembrie 2009

Cum toti manaca rahat!

Nu am la indemana posibilitatea de a face o comparatie din propria mea experienta intre traiul de zi cu zi din Romania si un alt trai de pe alte meleaguri, intr-o tara normala dintr-o lume normala. Am insa o ultima optiune: suprimarea responsabilitatii personale in ceea ce priveste viata sociala. Ma las dus de curent intr-o directie mai mult decat opaca.
Nu mai are importanta unde mergem iar eu devin strain de propria-mi calatorie printr-o Romanie stranie si ireala, cu toate ca acest straniu si ireal este o realitate cruda si dureroasa.
Latrina-i mare, rahatu-i destul pentru toata lumea asa ca hai la festivalul rahatului. Cred ca un asemenea festival ar avea multi promotori intrucat pentru acestia este un mod de a supravietui; este sursa de inspiratie si zona de unde isi extrag seva zilnica.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu